26 lutego 2011

miejsce: ul. Odrzańska 8/1a, Wrocław



...




do Miejsca można trafić poprzez Ilustris...

Historia Wydawnictwa Ilustris zaczyna się... kiedy to na skrawkach papieru zaczęły powstawać pierwsze rysunki piórem autorstwa Andrzeja Tylkowskiego. Były to bardzo proste w formie rysunkowe notatki. Układały się w wesoło-intymna korespondencję miedzy autorem i jego żoną. Stanowiły rodzaj komentarza do wewnętrznego świata, wydobywały poezję z najprostszych codziennych sytuacji. Pierwszymi recenzentami rysunków byli najbliżsi znajomi i właśnie od jednego z nich wyszedł pomysł pokazania ich na pocztówkach.


I tak pewnego dnia 1994 roku...

To początek kolorowej opowieści, która zmysłowo się uśmiecha, i do której zapraszam.




O galerii i sklepie Miejsce usłyszałam od współwłaścicielki, Kasi, z którą miałam zaszczyt współpracowania w zakresie różnorodnych praktyk szkoleniowych. Miejsce znajduje się 50 metrów od Jasia i Małgosi. Jest pełne światła, kolorów i ma niesamowitą antresolę. Cicho tam i przytulnie. Można się schować do 20tej. Wróciłam tam nazajutrz na kubek herbaty.



Podsumowując:

Kartki, wizytówki, karnety, bajki, plakaty, kalendarze, kubeczki... wiele drobiazgów. Jest też skrzynka pocztowa i znaczki. Napisać życzenia, pozdrowienia na miejscu i wysłać - oto przyjemna możliwość na spędzenie czasu inaczej, w ciszy odnalezionej w codziennym zgiełku.




3 komentarze:

  1. Teraz już wiem, że to nie u Ciebie Dorotko ale miejsce mnie oczarowało ! Obejrzałam też wszystkie obrazki tego autora, SĄ ŚWIETNE !

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Ilustracje Andrzeja Tylkowskiego i mnie zachwyciły prostotą i miękkością, wewnętrznym ciepełkiem i zmysłową radością.
    W Galerii znajdują się też prace innych autorów zmaterializowane w różnej formie. Naprawdę - to miejsce tuli.

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudnie! polecam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...