19 grudnia 2009

to jsem ja

Wczoraj otrzymałam emalię, która bardzo mnie rozbawiła. Rzadko bywam u naszych południowych sąsiadów, hmmm... faktycznie nie bywam, dlatego tak przedziwnie orientalny język aktywuje moje pokłady śmiechu, aż do rozpuku.

Przeczytajcie sami:

Muj mily ctenari. To je zapytka. Co je tohle?
Z levicku na pravicku, pristavka i
poruhane cedeczko. I se ne wpina i ne wydyma sa. Zahlastana fifulka ? Drevni kocur momentalnie ne przitomni ?

Mam napad. To jsem já.


Podręczny słowniczek:

Terminator - Elektronicky mordulec
Mam pomysł - Mam napad
Miejsce stałego zamieszkania - Trvale bydlisko
Stonka ziemniaczana - Mandolinka bramborova
Plaster na odciski - Naplast na kure oko
Gwiazdozbiór - Hvezdokupa
Wiewiórka - Drevni kocur
Chwilowo nieobecny - Momentalnie ne przitomni
Hod dog - Parek v rohliku
Płyta CD - Cedeczko
Teatr narodowy - Narodove divadl
Drodzy widzowie - Wazeni divacy
Zepsuty - Poruhany
Koparka - Ripadlo
Zaczarowany flet - Zahlastana fifulka
"Być albo nie być - oto jest pytanie" - "Bytka abo ne bytka - to je zapytka"
Komentarz meczu hokeja - "... z levicku na pravicku, pristavka i ...sito"
"Gwiezdne wojny" z czeskim dubingiem - Lord Vader do Lukea Skywalkera: "Luk! Jo sem twoj tatienek!"
W liście do Koryntian - Hymn o miłości: "Miłość się nie obraża i gniewem nie unosi" - "Laska se ne wpina i ne wydyma sa"


... i jeszcze więcej śmiechu i uśmiechu życzę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...