26 lutego 2010

nieodgadniona lekkość

:)

ciekawam siebie
ciekawam ciebie

dzieje się życie

przepływają
energie radości
smutków
ulgi
rozczarowań
marzeń
w codzienności stanowią tło, barwne tło

są jak niebo ....


czy odsłania się w Tobie niebo, kiedy zamykasz oczy
czy czujesz słońce na policzkach i w duszy


czuję się ostatnio tak... tak niezobowiązująco
wobec świata, siebie, swoich potrzeb, pragnień
są... taaakie,
hmmm...
Ty w nich zamieszkałeś,
i inne cudne manowce, gdzie błądzę myślami, emocjami

moja postawa wobec nich stała się mniej chcąca, w sensie mniej spragniona i natarczywa;
pragnę i czuję się z pragnieniami dobrze, bo one są tym, co może się dla mnie wydarzyć, są moją prawdą na mój temat, na temat moich preferencji, sposobu wyrażania siebie;
w moim pragnieniu nie ma naglącego chcenia,
jestem, oddycham, ..., i zaintrygowana, z nieco niespokojnym ego za jednym ramieniu i z uśmiechniętym ja na drugim, przygotowuję herbatę z dwóch filiżankach, dwie poduchy przy kominku, dwa kieliszki i jedna butelkę wina...

*******************

mocno trzymam kciuki, by to co postanowiłeś, co właśnie czynisz, dało ci wewnętrzny spokój, tak, żebyś odetchnął z ulgą, poczuł smak swojego oddechu i piękno ciszy w sobie

w tych tunelach wiadomego i niewiadomego, światła i cieni, jestem

^..^
Foto : Di

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...