15 listopada 2009

listopad w ogrodzie

listopad na pierwszy rzut oka zrzucił wszystkie liście do zrzucenia
listopad w ogrodzie zwykle jest mokry i nagi
listopad potrafi być przekorny
bo rozświetlił się światłem słońca i kwiatami,
lawenda, poziomka, barwinek, wrzośce
i fotel pamiętający długie wspólne letnie noce






Ps.
Zrealizowałam odkładany od wakacji wyjazd, na prośbę dzieci, do dziadków, tych po drugiej stronie rzeczywistości. Mijający weekend był pierwszym realnym, wiec wymyśliłam sobie pogodę, która na to pozwoli. Kiedy dziś obudziłam się, spojrzałam przez okno, już wiedziałam, że jest idealnie: sucho i słonecznie, ciepło.

Chciałoby się powiedzieć: chcesz to masz.

Piękna jesień prowadziła mnie bocznymi drogami, bo takie dziś wybierałam, żeby było wolniej, spokojniej, kolorowo, dokładnie tak, jak na pożyczonej fotografii z lubuskich lasów.

Foto:DL, google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...