4 stycznia 2010

rety! ale jestem szczęśliwa!

.

Późno. Cicho. Niniejszym dzielę się słowami, które zatrzymały mnie dziś w głębokiej ciszy pełnej radości, że jestem ich adresatem. Przyciągnęłam słowa, pod którymi podpisuję się dwiema rękami, sercem i duszą.

Pomyślałam więc, że podzielę się z Tobą moją zupełnie prywatną myślą, która także naszła mnie w te święta, będąc na spacerze z psem i obserwując potężne klucze gęsi, stadko saren i ślady na śniegu... Pomyślałam sobie wtedy: "rety! ale jestem szczęśliwa!" I sformułowała mi się w głowie myśl, którą wpisałam na pierwszą stronę 2010rocznego kalendarza, jak myśl przewodnią, pierwszy raz nie cytat, ale coś mojego:

Wieść życie niespiesznie,
konsekwentnie podążając w obranym kierunku,
zachowując wewnętrzną harmonię

Foto: Google
Tymotkowy świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...