17 maja 2010

wice... szkoła życia

.


Tym razem mam ogromną ochotę zatrzymać chwilę radości, jaką dzieliła ze mną Kaja, po powrocie z kolejnych etapów konkursu w ramach projektu krytycznego myślenia i kreatywnego działania Odyssey of the Mind: regionalnych z Poznania, z krajowych z Gdańska, z europejskich z Białorusi.
Na fotografii ekipa licealistów pracująca w Jedynce ze sobą od dwóch lat, ekipa przyjaciół, zarazem wicemistrzów Polski i Europy; a w czerwonym moja córka :)
Byłam świadkiem niezwykłych zdarzeń z tym związanych, i jestem dumna, zaszczycona, że doświadczałam skutków dynamicznej wyobraźni młodych ludzi nabywających umiejętności twórczego rozwiązywania różnorodnych wyzwań.

Szkoła życia ma wiele imion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...