17 lipca 2010

15 Minutowy Cud

.


5 stycznia 2008 roku pojechałam do Poznania na warsztaty weekendowe prowadzone przez Ewę Jurkowlaniec. Calutką słoneczną sobotę pracowałyśmy z oddechem, a na koniec dnia Ewa podzieliła się z nami swoimi doświadczeniami związanymi z przyciąganiem tego, co wymarzone i upragnione. Opowiadała o zarządzaniu mocą kreowania swojego życia i podarowała 7 kroków codziennej praktyki z wdzięcznością i formułowaniem intencji. tzw. technikę '15 minutowy Cud'. Przygotowując się do kolejnego spotkania weekendowego przypomniałam sobie tamten niezapomniany z wielu innych powodów dzień i zagooglałam. Znalazłam znajome słowa, ale i znalazłam coś, co zabrzmiało dla mojego ucha bardziej swojsko. Kocham uproszczone formuły, albowiem brzmią w przestrzeni mojego odbioru rzeczywistości naturalnie, i tym, z czym rezonuje moje ciało, serce, dusza, dzielę się, cytując za Rafałem:

15 Minut, bo poświęcasz na nią tylko 15 minut dziennie, musi to być pierwsza rzecz jaką robisz rano, zaraz po przebudzeniu. Najlepiej mieć zeszyt przy sobie.
Cud, bo dzieją się naprawdę cudowne rzeczy.

W zeszycie na osobnej kartce piszesz u góry dzisiejszą datę.
Resztę kartki dzielisz na 2 części, pionowo, tak żeby powstały 2 sąsiadujące kolumny.
Lewej kolumnie nadajesz tytuł "Jestem wdzięczny" i wpisujesz w niej 10 rzeczy za które jesteś wdzięczny w życiu. Niech to będą dobre rzeczy, pamiętaj im większe uczucie wdzięczności tym lepsze rezultaty. Zgodnie z Prawem Przyciągania czując wdzięczność wysyłasz wibracje które przyciągną więcej rzeczy, za które będziesz wdzięczny.

Prawej kolumnie nadajesz tytuł "Przyciągam" i wypisujesz 10 rzeczy które przyciągasz (i przyciągniesz) do swojego życia. Pamiętając przy tym o pozytywnym wyznaczaniu celów. Czyli zamiast pisać "nie choruje", piszesz "jestem zdrowy". Zamiast pisać "wyszedłem z długów" piszesz "jestem wolny finansowo".
Druga rzecz jaką musimy przestrzegać w tej kolumnie to pisanie w czasie teraźniejszym. Czyli zamiast pisać, "będę zarabiać 20tys. miesięcznie" napisz "zarabiam 20tys. miesięcznie". Pamiętaj, że chcesz przyciągnąć "mam", a nie "będę mieć", bo inaczej będziesz przyciągał w nieskończoność "będę miał". Ważne jest "mam".
I tu tak samo, im większe emocje podczas pisania tym lepiej to działa.

Kolejny plus z tego ćwiczenia jest taki, że jeżeli naprawdę jest to zrobione zaraz po przebudzeniu to bardzo dobrze programujesz się na cały dzień.


Kiedy zajrzałem do zeszytu nie mogłem uwierzyć, bo w bardzo krótkim czasie osiągnąłem 4 rzeczy, które już mogłem stamtąd wykreślić (a cele stawiam sobie zawsze wysokie, pamiętam, że wtedy były one dla mnie dalekie lub nieosiągalne).

Więc, stawiaj sobie (i Wszechświatu) wysokie cele.
Czekam na Twoje doświadczenia z tym ćwiczeniem.

Działaj!

Ps.
Założyłam zeszyt i bawię się wdzięcznością i zamawianiem. Joe Vitale z filmie "The Secret" - opisuje Wszechświat jako katalog możliwości, z których możemy wybierać, to czego pragniemy najbardziej na świecie, to, co nas uszczęśliwia. To jest dobra zabawa - powiada. Postanowiłam sprawdzić i się troszkę zabawić. Kolejnym krokiem jest Mapa Marzeń. O niej napiszę za jakiś czas :)
Do you feel good? FEEL GOOD!!! Really - NOW!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...