19 maja 2011

mami to dla ciebie_kurs na Seszele, maturalnie

...

podeszła do mnie moja córka ze słowami "mami to dla ciebie"

w ręku pudełeczko z truflami zawiązane wstążką,

rarytasy, takie jak lubię


spojrzałam z pytaniem

a z jakiej to okazji malutka?

chciałabym ci podziękować za wszytko, no i za maturę, za śniadania, i w ogóle.



no i oniemiałam

no i już wiem na 1000%, że jest dobrze i jesteśmy na swoich miejscach


Kaja wyszła na spacer

zbliża się burza

czekam na nią, żeby spojrzeć w jej oczy raz jeszcze i zobaczyć w niej marzenie o studiach, że chce wyjechać daleko stąd

i czuję, że to marzenie się spełnia

nie wiem jak, ale rok temu też nie wiedzieliśmy, jak wyjdzie Oskarowi w Warszawie,

ułożyło się, niejako samo... popłynęło

pachnie świeży, jeszcze ciepły chlebek, zestaw studencki dla mojego dorosłego syna, który wpadł na maturalny dzień do domu




gdzie jestem? przy stoliku w kuchni, przy laptopie

pajączek wjechał mi nad klawiaturę, łazęga mała, wczoraj też mi dyndał przed nosem, jakby chciał opowiedzieć tajemnicę

dzieje się coś niezwykłego i niebywałego

życie jest pełne niespodziewajek i nieodkrytych tajemnic

jak fajnie, że mogę ci o tym napisać

jak fajnie, że mogę pisać 'fajnie' kiedy mi się tylko podoba i układać wakacje na Seszelach, wymarzonych przez Kaję jakiś czas temu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...