20 lipca 2011

orkiszowa tarta z truskawkami

...


Na wakacje z deszczem coś dobrego, słodkiego.


Świeże truskawki przynosi Kaja. Calutki koszyczek na zakończenie dnia pracy. Moja duża córeczka jest dumna, że jej praca jest sowicie wynagrodzona.
Trochę zamrażamy, jadamy świeże i wpadłam na pomysł na eksperyment. Lubię babeczki z owocami i ich większą odmianę, tartę, stad pomysł by zrealizować wersję, która spełni oczekiwania mojego organizmu.
Ciasto kruche jak do szarlotki orkiszowej. Na upieczone wyłożyłam mus truskawkowy z żelatyną, połówki truskawek, a po zastygnięciu zalałam galaretką cytrynową.



Pozostał zapach i blaszka do zmywania. Polecam także z borówki amerykańskiej. Pyszności!


Wyrównaj do środka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...