17 maja 2011

po polsku... maturalnie

...

kolejny egzamin Kai, ustny, prezentacja z języka polskiego

a w przyszłym tygodniu jadę na koncert Katie Melua do Poznania

bilet znalazłam prawie pół roku temu pod choinką i przypomniałam sobie, że go mam

prezent od dzieci



podjęłam decyzję z Akademią Trenera na TAK,

Akademia Trenera zapowiada zobowiązanie do końca października

mam uczucie, że to idealny rytm rozwoju

do tego czasu mogę zrobić wiele godzin coachingu i na przykład późną jesienią albo na wiosnę w przyszłym roku zrobić szkolenie z certyfikacją, mając zrealizowany staż

hmmm...

brzmi sensownie, realnie, wpisuje się w pozostałe wydarzenia,

podczas wakacji będę realizować tematy okołodomowe, pisać, prowadzić sesje coachingowe i pracować w Green Shop

dzieci zdają swoją maturę, a ja, hmmm..., dokładnie po 25 latach szkolnej matury zdaję egzaminy z permanentnych zmian




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...